2015. február 1., vasárnap

6.Rész.- "Play" With Pattie.

-Helllllóó.-rontottam be a bejárati ajtón, és utam egyenesen a konyhában sürgő édesanyámhoz vezetett.
-Szia kincsem.-nyomott egy gyors puszit a homlokomra, majd visszatért a főzésre.
-Milyen volt a suli?
-Képzeld jövőhét hétfőn osztálykirándulásra megyünk.-lelkesedtem.
-Na az nagyon jó, és hova mentek?-kérdezte anya.
-San Diego.-töltöttem magamnak egy pohár baracklevet.
-Juj, az nagyon szép hely.-csillant fel a szeme.
-Tudom.-vigyorogtam.-Van itt valaki?-utaltam az ismeretlen, mégis ismerős női cipőre az ajtó mellett.
-Csak Pattie jött át, de pont amikor megjöttél ment el WC-re.-gyúrta meg a tésztát anya.
-Pattiet szeretem nagyon.-jegyeztem meg csak úgy, majd hirtelen két hideg kezet éreztem meg a nyakamon, és ettől úgy megijedtem, hogy a narancslevemet magamra borítottam. A nevető anyukámra vetettem egy gyilkos pillantás, majd az előttem nevetőgörcsöt kapott Pattie-re is.
-Sajnálom édesem nem így terveztem.- nevetett még mindig. Tiszta baracklé lett a felsőm. 
-Semmi baj Pattie.-mosolyogtam rá bosszúsan.- gyere had öleljelek meg.-indultam meg felé tárt karokkal, mire a nevetést azonnal abba hagyta, és maga elé tette a kezét.
-Neee.-nézett rám ijedtem.
-Hát mi az? Már nem is szeretsz?- biggyesztettem le az ajkam. 
-De kincsem nagyon szeretlek, de..-húzta el száját, majd hátrálni kezdett, mert én elindultam felé.
-Na, gyere csak egy ölelés.-buzdítottam.
-Inkább először vegyél át egy pulcsit Ronnie, utána felőlem együtt is aludhatunk drágám.-mondta félve. Ezen a mondatán, csak felnevettem, majd elkezdtem futni felé, és amikor elértem, jó szorosan megöleltem.
-Szeretlek.-nyomtam egy  puszit az arcára, majd elindultam a lépcső felé.
-Én is téged.-szólt utánam nevetve.
Gyorsan felszaladtam, és kerestem valami otthoni ruhát, amit felvettem, majd beáztattam a barack leves pólómat.
 Észrevettem, hogy a hajam is olyan lett, ezért gyorsan megmostam. 
Éppen a szárítót dugtam be a konnektorba, amikor kopogtak az ajtón.
-Gyere.-kiáltottam ki.
-Szia.-dugta be Justina fejét.
-Mizu?-indítottam el a hajszárítót.
-Semmi egyedül voltam otthon, mint kiderült anya itt van, és így idejöttem én is.-ült le az egyik székre mögöttem.-Hallottam anyával "párbajoztál"-nevetett fel.
-Igen, úgy megijesztett, hogy leöntöttem magam baracklével,és hálám jeléül adtam neki egy jó nagy ölelést.- vigyorogtam gonoszan a tükörbe.
Justin nem mondott semmit, csak nevetett, majd megvárt, míg gyorsan kifésülöm a hajam, és lementünk Anyáékhoz.
-Tiszta vagy?-nézett rám Pattie vigyorogva.
-Igen.-forgattam meg a szemem nevetve.-Jó kis felsőd van.-utaltam arra, hogy tudom ,ez anya pulcsija, csak biztos oda adta neki, mert mikor megöleltem ő is eléggé barackleves lett.
-Köszönöm szépen.-fordult meg a tengelye körül.
-Tényleg én vagyok itt az egyetlen férfi?-nézett végig rajtunk fájdalmas képet vágva Justin.
-Sanszos.-vigyorogtam rá.
-Na jó, én elmegyek TV-t nézni.-hátrált ki a konyhából egyenesen a nappaliba.
-Megyek én is nézek valamit.-indultam meg Justin után.
-Spongebooob.-ugrottam át a kanapé támláját, és végig terültem a kanapén.
-Ne már.-nézett rám Justin.-én is leszeretnék ülni.
Válaszként, megpaskoltam a földet, ezzel arra utalva, hogy feküdjön oda.
-Na, az felejtős.-rázta szaporán a fejét.
-Akkor állni fogsz.-rántottam vállat, majd belekezdtem a TV nézésébe.
-Én ugyan nem.-indult meg felém, majd felkapott az ölébe.
-Justin tegyél le.-sikítottam.
-Nem.
-Jó,jó akkor majd megosztozunk a helyen, csak tegyél le. Tudod, hogy nem szeretem ezt.-hajtottam nyavalyogva hátra a fejem.
Letett, mire én visszafeküdtem ugyan úgy a helyemre, viszont ezúttal most felhúztam a lábam, hogy le tudjon ülni ő is.
Helyet foglalt, majd a felemelt lábamat az ölébe fektette, hogy ki tudtam nyújtani.
-Így már jó?-kérdeztem tőle durcásan.
-Tökéletes.-vigyorgott rám, majd a TV felé fordította a fejét, és azt nézte.

-Én már nem bírok többet nézni.-szólaltam meg a 2. epizód után.
-Én sem.-döntötte hátra a fejét, a még mindig lábamnál fekvő Justin.
-Úgy érzem, mintha ki lenne szívva az agyam.-álltam fel a kanapéról.
-Lehet ki is van szívva.-indult el a konyhába Justin.-Bár azt nem tudom, hogy-hogy lehet azt eltávolítani, ami alapból nincs.-fordult vissza vigyorogva.
-Aha.Mondja ezt az, aki tegnap a dolgozat közben puskázott.-mondtam direkt hangosan, hogy Pattie meghallja.
-Cssss.-fogta be a számat Justin.
-Mit csináltál?-nézett Pattie felvont szemöldökkel a számat befogó fiúra.
-Semmit. Hülyeséget beszél, túl sok Spongebob-ot nézett.-legyintett egyet, majd elengedett, mert csengettek.
-Sziaa,-nyitottam ki az ajtót, és két legjobb barátnőmmel találtam szembe magam.
-Sziasztok.-öleltem meg őket.
-Szia Justin.-intettek a mögöttem álló fiúnak.
-Hali.-futott be a konyhába.
-Hát ez meg hova futott?-lépett beljebb Cassie.
-Konyha.-vontam meg a vállam.
-Csak ő van itt?-vették le a cipőjüket.
-Nem Pattie is itt van.
-Pattie,-kérdezte Cassie csillogó szemekkel, amire csak bólintottam.
-Jesszus, még sosem találkoztam vele.-ugrott egyet.
-Figyelj nagy nehezen belenyugodtál abba, hogy Justin a környezetünkben van, és tudsz normálisan viselkedni, akkor ez is menni fog. Bemutatkozol, és úgy kezeled mint egy normális embert.-magyaráztam suttogva, Cassienek.
-Rendben.-állt meg egy pillanatra, vett egy mély levegőt, majd kifújta.-Mehetünk.-indult be a konyhába.
-Sziasztok lányok.-köszöntötte anya egy öleléssel az ikreknek.
-Szia Dora.-viszonozták Anya ölelését, majd Pattie felé fordultak.
-Pattie Mallett vagyok Justin anyukája.-nyújtotta mosolyogva a kezét.
-Cassie Grande.-ráztak kezet.
-Ella Grande.-mutatkozott be ő is.
-Justin azt ne edd meg.-csapott anya Jus kezére.-Az a piskótához van.-vette el előle a meggyet.
-Bocsi..-dünnyögte szomorúan.
-És hogy vagytok lányok? Mi járatban erre felé?-fordult meg egy pillanatra Anya.
-Csak Ronnie-val szerettünk volna beszélni.-válaszolt Ellie.
-Akkor gyertek menjünk fel a szobába.-fogtam meg két barátnőm kezét, majd így húztam magam után őket. Amikor már éreztem, hogy maguktól is jönnek utánam elengedtem a kezüket.
-Na mizu?-huppantam le az ágyamra.
-Holnap megyünk vásárolni.-kezdett bele lelkesen Cassie.- Nem szeretnél velünk jönni?-
-De megyek nagyon szívesen.-mosolyogtam rájuk.
-Szupi, akkor holnap suli után majd eljövünk érted.-pattant fel Ellie az ágyról.
-De nekünk most mennünk kell.-mondta szomorúan Cassie.
-De hiszen még csaj most jöttetek.-néztem rájuk értetlenül.
-Csak megkérdezni ugrottunk be, mennünk kell tovább a nagyihoz.-indultak meg az ajtó felé.
Ki kísértem őket, majd a konyhában tartózkodó emberekhez siettem.
-Akkor mi megyünk.-törölte meg Pattie a kezét.
Ránéztem az órára, ami 19:15-öt mutatott.
-Szia kincsem, majd találkozunk.-ölelt meg Pattie.
-Szia.-viszonoztam az ölelés.
-Justin hol van?-nézett körbe felhúzott szemöldökkel.
Én csak egy váll rántással jeleztem, hogy fogalmam sincs.
-Itt vagyok.-szaladt le az említett személy a lépcsőn.
-Hol voltál?-nézett rá Pattie mérgesen.
-A teraszon.-rántotta meg a vállát, majd felhúzta a cipőjét.-Mehetünk.-állt meg anyukája előtt, mint a kicsik szoktak.
-Sziasztok.-intett Pattie, majd kinyitotta a bejárati ajtót.
-Várj kinyitom a kaput.-szaladt utána anyu.
-Szia Csipkerózsika. Holnap találkozunk.-ölelt meg Justin.
-Tényleg a teraszon voltál?-toltam el magamtól, majd felnéztem rá felvont szemöldökkel.
-Aha. Nem baj, hogy kölcsön vettem a gitárod?-nézett rám félve. Tudja, hogy nem szeretem, ha valaki  hozzájuk nyúl, de ezúttal nem haragudtam. Mosolyogva megráztam a fejem, és újra megöleltem őt.
-Akkor jó.-engedtük el egymást.
-Szia.-mentem el aj ajtóig, majd intettem még egyet Pattienek is, aki már az anyós ülésen várt fiára.
Bevártam, míg Anya bezárja a kaput, majd becsuktam az ajtót, és elmentem fürdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése