2015. január 31., szombat

5.Rész- 1 month later. Planned Class Trip.

1 hónappal később

Justinról nagyon sok mindent megtudtam, és azóta azt is mondhatjuk, hogy legjobb barátok lettünk.
Persze Cassie-t, és Ellie-t is nagyon imádom, és köztünk minden ugyan olyan mint régen minden reggel értem jönnek, mint mindig. És hát fogalmam sincs, hogy-hogy történt ezalatt az egy hónap alatt, hogy Justinnal ennyire közel kerültünk egymáshoz, de  nagyon belevéste magát a szívembe.
-Jó Reggelt Csipkerózsika.-jött be Cassie és Ella a szobámba.
-Nem vagytok viccesek.-dünnyögtem a párnám alól.
-Jól van na.-ült le mellém Cassie.-Na nyomás a fürdőbe mosakodni, mi addig keresünk neked valamit.-dörzsölte össze a két kezét.
-Istenem..mi lenne velem nélkületek..-álltam mosolyogva eléjük, és jó erősen megöleltem őket, majd betotyogtam a fürdőmbe.
Ugyan úgy mint minden reggel, megmostam az arcom, a fogam, majd feltettem az "iskolás sminkem".
-Na meg van?-dugtam ki a fejem az ajtón.
-Még nincs, de a hajad hagyd kiengedve, mert sapi lesz rajtad.-hallottam Ellie hangját a gardróbból.
-Oké.-mentem vissza a fürdőbe, és kifésültem a hajam.
-Itt is van.-lépett be Cassie a ruhámmal.
-Köszi.-öleltem meg, majd kiment, hogy fel tudjak öltözni.
-Ilyen meleg van kint?-léptem ki a fürdőből.
-Igen.-mutatott magán végig Cassie. Rajta egy hasonló szett volt, mint rajtam.
-Hmm..Csini vagy.-kacsintottam rá, majd megindultam le a lépcsőn a lányokkal a nyomomban.
-Milyen cipő?-kérdeztem.
-Egy pillanat.-indult el Ella.-Már is intézem..-ment be a cipős gardróbba.
-Ez.-vett elő egy Nike AirMax-ot.
Gyorsan felvettem, felkaptam a táskám, levettem a kocsi kulcsot a komódról, elköszöntem Anyutól, és már indultunk is a suliba.
-Most én ülök elől.-futott az ajtóhoz Cassie.
-Legutóbb is te ültél előbb.-szólt oda neki Ella.
-Na ebből, most nem lesz veszekedés. Mert ha igen, akkor futhattok a kocsi után.-néztem rájuk komolyan.
-Jó ülj előre,-forgatta meg a szemét Cassie.
Beültem én is a kocsiba, majd elindultunk a suliba.
Az iskolánál a szokásos csapat láttán elmosolyodtam.
-Szeretem ezt a sulit.-szólalt meg hirtelen Cassie.
-Én is.-bólogattam mosolyogva.
-Én is.-mondta végül Ellie.
Kiszáltunk a kocsiból, majd a megszokott kis társasághoz indultunk.
-Sziasztok.-feltünt, hogy egyel többen vagyunk, és az a személy, aki növeli a létszámunkat nem éppen a szívem csücske..
-Szia csipkerózsika.-ölelt meg Justin.
-Igazán befejezhetnéd már a Csipkerózsikázást.-dünnyögtem mellkasába.

Justin szemszöge

-Valaki bal lábbal kelt fel?-kérdeztem Cassietől.
Mire ő csak megrázta a fejét. Felvont szemöldökkel vártam a válaszra. Ellie egy lány felé mutogatott, és amikor rájöttem, hogy az a lány Amanda, akkor már minden leesett. 
-Nyugi baba.-pusziltam hajába, majd jó szorosan megöleltem.
-Nyugodt vagyok.-lélegzett mélyeket. Hallottam a hangján, hogy eléggé ideges, de közben tényleg nyugodt is.
-Justin együtt vagytok?-jött a kellemetlen kérdés Amandától.
-Nem vagyunk együtt.-válaszoltam neki az imént feltett kérdésére.
-Pedig nem úgy tűnik.-nézett ránk felvont szemöldökkel. Éreztem, hogy Ronnie szorítása gyengül, ami azt jelenti, hogy el fog engedni, és ha elenged, akkor biztos, hogy neki esik Amandának. Nem akartam, hogy balhé legyen, így erősebben szorítottam magamhoz.
-Engedj el.-mormogta idegesen.
-Nem te is tudod, hogy mi lenne belőle.-suttogtam neki.
-Nem érdekel.-rántotta meg a vállát.
-Engem meg igen.-engedtem el végül.
-Barát. Érted? Barát. Baráti ölelés. Barát. Neked nem esne jól, ha lenne egy nagyon jó barátod, aki mindig megért? Hmm? Ölelgetem, igen, mert jól esik. Probléma? Nem hinném. Akkor lehet innen elmenni.-tudtam, hogy ez lesz belőle..
-És a két egyforma gyerekkel mi van?-mutatott Amanda gúnyolódva a mellettem álló ikrekre.
-Mi? Hogy merted szólítani őket?-meredt ki Ronnie szeme.-Egyforma? EGYFORMA? Mit képzelsz te magadról hmm? Te sem vagy tökéletes. Sőtt.. -nézett végig fintorogva Amandán.- Nekik köszönhetek majdnem mindent. Ha egyetlen egyszer is megmered őket bántani. Letöröm a műkörmödet te kis cafka.-ment egyre közelebb Amandához Ronnie.
-Na jó én most közbelépek.-mondtam Cassie-nem és Ella-nak, akik csak bólogattak.
-Gyere Ronnie.- fogtam meg a vállát, és elhúztam onnan.
-Még nincs vége.-kiáltott utána Amanda.
-Ó dehogy is nincs .-szóltam oda neki, majd a többiekkel elmentünk onnan.

Ronnie szemszöge

Dühtől fortyogva rontottam be a lány WC-be barátnőimmel a nyomomban.
-Ronnie, nagyon kedves vagy, hogy megvédtél minket, és nagyon jól esett, de nem érünk ennyit. Igazgatóhoz is kerülhettél volna.-szólalt meg Cassie.
-Felőlem ki is rúghatnak, de az én.-mutattam magamra.-barátnőimről soha senki sem mondhat egy rossz szót sem. És mi az, hogy nem értek semmit? A  világot jelentitek nekem. Testvéreim vagytok. Ilyen még egyszer ne mondjatok.-néztem rájuk mérgesen.
-Nagyon szeretünk téged Ronnie. Te is az világot jelented nekünk, és mi is testvérként tekintünk rád.-öleltek meg egyszerre. Az ölelésüktől nyugodtabb lettem sokkal, így már vissza is tudtunk menni az osztályterembe pont időben. 
-Megnyugodtál?-kérdezte Justin.Egy bólintással jeleztem, hogy igen, majd mivel ölelésre invitált megöleltem őt. 
-Nagyon szép dolog, hogy így megvéded a barátnőid.-suttogta a fülembe, majd elengedett. Mosolyogva néztem rá, majd leültem a helyemre, mert a tanár megérkezett.
-Jó Reggelt gyerekek.-köszönt Mr.Ross.
-Jó Reggelt Mr.Ross.-köszöntünk mi is vissza egyhangúan.
-Ma az irodalom helyett osztályfőnökit fogunk tartani, ugyanis fontos bejelenteni valóm van számotokra.-dörzsölte össze izgatottan a kezét.-Nos.Jövőhéten osztálykirándulásra megyünk.-jelentette ki ünnepélyesen.
Az "osztálykirándulás" szó hallatán mindenki sutyorogni kezdett a szomszédjával.
-Egy kicsit csendesebben, és elmondom az infókat.-tapsolt kettőt Mr.Ross, majd elővette a kis notesz füzetét.-Szóval. Jövőhét hétfőn indulunk 7:00-kor. Gyülekező 6:50-kor az iskola előtt.-ilyen hamar felkelni? Mi? Nekem ez nem fog menni...
-Hova megyünk Franciaországba, hogy ilyen hamar kell kelni?- kiabált be Austin, amin az egész osztály felnevetett.
-Nem Austin, nem oda megyünk, de értékelem a humorod.-nézett gúnyosan a tanár Austinra.-Egy gyönyörű helyre megyünk. San Diegoba.-mosolygott az osztályra a tanár.
-Juj az jó hely.-hallottam meg Cassie hangját a hátam mögül.
-Igen, az tényleg szép hely.-helyeselte az előbbi kijelentését Cassienek Ellie.
-Tanár úr.-nyújtottam fel a kezem.
-Igen Ronnie?-szólított mosolyogva.
-Hány km-re van Los Angeseltől?
-A km-t pontosan nem tudom. De viszont az tudom, hogy 2 órás az út.-olvasta ki a jegyzetfüzetéből.
-És hogy fogubk aludni?-kérdezte Cassie.
-Tengernaprton leszünk, ami azt jelenti, hogy faházakban lesz a szállásunk. Egy faházban 5 szoba van. Megengedem nektek, hogy magatoktól döntsétek el, hogy ki kivel megy, DE.-tette fel az úját.- ha vita, és hangoskodás lesz belőle én döntöm el.-nézett végig az osztályon. 
-Eldönthetjük együtt?- kérdezte Ellie.
-Hogy érted, hogy együtt?- vonta fel a szemöldökét Mr.Ross.
-Szabad?-mutatott a táblára, az osztályfőnök pedig csak bólintott. 
-Hány fős az osztályunk?-kérdezte Ellie a tanárt. 
-30.
-Hány faház áll rendelkezésünkre?
-6.
-Rendben. Szóval minden faházhoz kerül egy ember. Az nyújtsa fel a kezét, aki már magában eldöntötte, hogy kivel szeretne egy faházban lenni.-ekkor felnyújtotta az egész osztály a kezét.
-Rendben. 1. Faház.- írt fel egy egyest a táblára, és ugyan így folytatta hatig.
-Az első faházba ki szeretne menni?
-Én-nyújtotta fel Jade a kezét.
-Oké, akkor Jade téged beírlak ide.-írta le a nevét az egyes alá.-Másodikba?
-Én.-tette fel a kezét Austin. Cassie ugyan azt megtette amit Jade-nel, csak Aus nevét a kettes alá írta.
-Harmadikba?
-Én.-nyújtotta kezét Jus. Cassie pedig felírta a nevét a hármas alá. Ugyan ezt megismételte a többivel is. 
-Így. Nos a következő. Jade kivel szeretnél egy faházba kerülni?
-Brian,Cat,Ari.
-Rendben. Nektek ez így jó?-kérdezte az említett három személytől.-Oké. Első faház lakói.-karikázta be a neveket.- második. Austin?
-Blair,Adam,Ester.
-nektek ez így jó?-kérdezte az érintett személyektől, akik rábólintottak.-Oksi második faház is meg van.- karikázta be ismét a neveket.
-Justin?
-Ronnie,Ryan,Ellie és te  Cassie.
-3. Faház is megvan.-fordult mosolyogva a tanár felé, aki elismerően bólintott. Ugyan ezt a folyamatot megismételte a többi faházzal is, így lett mindenkinek faháza az óra végére.
-Nagyon ügyes voltál Cassie.-nézett elismerően a barátnőmre.-köszönöm a segítséget.-bólintott a tanár, majd kiviharzott a teremből szünetre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése