2015. január 28., szerda

2.Rész.- Play The Piano

-Na gyerünk.-tapsolt kettőt Justin.
-Jól van, na ne sürgess.-ültem le a zongora székre.
-És amúgy miért itt játszol? Úgy értem otthon nincs otthon zongorád?-támaszkodott meg a zongora oldalánál.
-Van zongorám, de ott nem nagyon tudok akkor játszani, amikor a testvérem otthon van.-nyomtam le az első billentyűt.
-Miért?
-Mert tanulnia kell. Most fog érettségizni, és Anya megkért, hogy most addig hanyagoljam, a zongorázást, amíg le nem megy az érettségi.-tettem a combomra a kezem, majd ránéztem az előttem (inkább a zongora végénél) álló fiúra.-És mivel nem nagyon megy nekem zongora nélkül az élet.-kuncogtam fel.- Ezért beszoktam ide "járni" zongorázni.
-Vagy inkább beszöksz.-nevetett fel.
-Nem akarom ezt a szót használni. A beszökést erre a szituációra nem használnám. Meg amúgy sem lógnék be sehova. De..na jó inkább hagyjuk.-nevettem el magam.


Justin szemszöge:
-Na, játssz valamit.-mosolyogtam rá.
Rám nézett, elgondolkozott majd a billentyűkre helyezte a kezét, és elkezdett egy dallamot játszani.

Amikor felismertem a dallamot mosolyogva ránéztem az előttem játszó lányra. Visszamosolygott, majd figyelmét ismét a hangszernek szentelte.

Igazából én magam sem tudom, hogy miért szeretném megismerni ezt a lányt, de amikor először megláttam olyan késztetés szerűséget éreztem arra, hogy megismerjem. Fogalmam sincs miért...
-Na?-zökkentett ki gondolat menetemből.
-Nagyon ügyes vagy.-mosolyogtam rá.
-Köszi.-mosolygott vissza, majd megnézte a telefonját, mert pittyegett.
-Mennem kell.-pattant fel.
-Akkor megyek én is.-kaptam fel a táskámat a földről.
-Viszont nekem sietnem kell.-futott előre.
-Ne vigyelek el?-kiáltottam utána.
-Nem kell, Anyukám már itt van.-kiáltott vissza.- Szia.-intett mosolyogva az ajtóból.
-Szia.-mondtam halkan, majd a levegőt kifújva indultam el az osztályterembe.
Fogalmam sincs, hogy miért megyek most oda, az iskola már kongott az ürességtől.
Bementem, és leültem a helyemre. Elmerültem gondolataimba. És gondolataim végig csak egy lány körül forogtak. De miért? Hiszen még csak ma találkoztunk először.
Semmit sem tudok róla. Még azt sem, hogy melyik osztályba jár...


Ronnie szemszöge:
-Szia Anya.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia kincsem.
-Mi volt ennyire sürgős?-kérdeztem tőle, miközben az övemmel szórakoztam. Nem sikerült bekapcsolni..Istenem utálom ezt a szart.
-Megbeszéltük, hogy ma vásárolni megyünk. Vártalak otthon, de nem jöttél. Telefonod nem vetted fel, (amiért megjegyzem eléggé pipa vagyok)-nézett rám mérgesen.- Cassiet kellett felhívnom, hogy hol vagy.
-Ó...bocsánat, csak zongorázni voltam.-húztam el nevetve a szám.
-Rendben semmi baj, de máskor kérlek figyelj a telefonodra. Nem azért van, hogy sose vedd fel.-nézett rám mindent tudóan. Hát igen, sajnos eléggé híres vagyok arról, hogy nem veszem fel a telefont..
-Na jó. Mostantól figyelni fogok.-emeltem fel a telefonom ezzel arra utalva, hogy fel fogom venni.
-Legutóbb is ezt mondtad.-nevetett fel Anya.
-Nem baj, most már komolyan is gondolom.-néztem rá a telefonomra.
-Úgy legyen.-vette le egy másodpercre az útról a tekintetét, hogy rám tudjon pillantani.

-Amúgy..képzeld el új osztálytársunk van.
-Hallottam reggel, hogy Cassie valami új diákról kiabál fent.-kuncogott fel halkan.
-Hát igen..-mosolyodtam el.-Ha láttad volna, amikor meglátta.-nevettem fel.
-Na ki az? Talán ismerem?-lett anya izgatott.
-Ha nem az egész világ ismeri kutya legyek...
-Egész világ?-kerekedtek ki a szemei, majd leparkolt, mert éppen megérkeztünk.
-Igen, Justin Bieber. Justin Bieber az új osztálytárs.-forgattam meg a szemem.
-És te nem is örülsz? A te korosztályod 99%-a oda van ezért a fiúért.-zárta be az ajtót, majd megvárta, míg én is kiszállok, és leriasztózta.
-Akkor én a maradék 1%-ba tartozom.-húztam el a számat.
-Hát..te tudod.-nézett rám felvont szemöldökkel, majd megnyomta a lift hívógombját.

Vettünk egy bordó kockás inget, és alá egy toppot. Hozzá pedig egy fekete a térdénél kiszakadt gatyát. És mivel a régi Vans-om már eléggé el volt kopva, vettünk hozzá egy újat.
Vansos összeállítás.











A következő pedig egy egybe ruha volt. Nagyon tetszik. Olyan mintha külön lenne ( tehát külön szoknya külön felső). A szoknya része virágos volt, a felső rész pedig fekete. Nagyon tetszik. Hozzá pedig egy vajszínű Supra magassarkú.
Suprás összeállítás.













Én még kaptam két sapkát, majd vettünk anyának egy kosztümöt, mert kiderült. hogy jövőhéten megy el New York-ba egy hétre....Munka..
Egyik sapkám
Másik sapkám













És Anya kosztümje.














1 megjegyzés: