2015. január 22., csütörtök

PROLÓGUS.

-Kelj felfelé, elkésünk, te álom szuszék.-rontottak be a szobámba az ikre.
-Nemmm akarok még fáradt vagyok hümmmm.-dünnyögtem a párnám alatt.
-Fordítok. "Nem akarok, még fáradt vagyok".-mondta Cassie.
-Nem érdekel, gyerünk, kifelé. El fogunk késni. Gyerünk kifelé.-mondta Ella.
-Igen, és ha nem hallottad még nem hallottad volna, jön egy új diák a suliba.-ugrált az ágyamon Cassie.
-Jól van sietek.-álltam fel, és besiettem a fürdőbe.
-Nem hiszem el, hogy képes lettél volna végig aludni az első tanítási napot.-nézett be az ajtón Ella.
-Nyári szünet volt, na.-fogtam össze a hajam.
-Figyelj Ronnie nem kell a nyári szünetre fogni azt, hogy lusta vagy.-kuncogott az ajtóban.
Egy fa pofával elintéztem a beszólását, és megmostam a fogam.


Mire megmostam a fogam a lányok már lent vártak az ajtó előtt.
-Rendben Mrs.Vasquez.-hallottam meg a két kedvenc ikrem hangját a konyhából.
-Kész vagyok.-vettem el egy almát az asztalról.
-Na hát lányok. 10 perc? Az igen! Hogy sikerült rávennetek ilyen hamar, hogy öltözzön fel, és másszon ki az ágyból?-nézett anya büszkén az előttem álló lányokra, akik már szakadtak a röhögéstől.
-Nagyon vicces vagy anya, de nekünk most mennünk kell.-fogtam meg a még mindig nevető barátnőim kezét.-szia.-adtam egy puszit anya arcára, majd kihúztam a lányokat a bejárati ajtón.


Az iskolába beérve, megkerestük a szekrényeinek, majd bepakoltuk a táskában lapuló dolgainkat.
-Csak ennyit hoztál?-nézett a szekrényembe Ella.
-Aha a többi majd máskor behozom. Amúgy sem volt ma reggel időm elővenni a dolgaim.-néztem összehúzott szemöldökkel rájuk.
-Ha hamarabb felkeltél volna nem siettetünk volna.-tették fel a kezüket.
Nevetve megráztam a fejem, majd elindultunk a terembe.
-Én ugyan ott ülök ahol tavaly.-rohant a helyére Ella.
-Én is.-kiabált Cassie.
-Hát akkor én is.- ültem le nevetve eléjük.
Tudni illik, hogy én mindig egyedül ülök. Nem azért, mert nem bírom a társaságot, vagy embereket, hanem mert egyszerűen egyedül szeretek ülni.

-Jó Reggelt gyerekek.-csapta be a tanár az ajtót, majd izgatottan leült, a tanári asztalra.
-Nos nem tudom, hogy hallottátok-e, hogy új diák érkezik az osztályba.-csapta össze a tenyerét.
-Hallottuk.-szólalt meg Rick a hátsó padból.
-Nagyon jó. Tudni kell róla, hogy nem "normális" életet él.
-Füvet árul?-szólt be hátulról megint Rick. A beszólásán mindenki felnevetett.
-Nem, és kérlek hagyd abba.-csitított minket a tanár.
-Szóval, ha minden igaz, pár perc, és itt van.-nézett az ajtó feletti órára a tanár.
-Te nem izgulsz?-suttogta oda nekem Cassie.
-Nem.-fordultam félig hátra.
Majd éppen amikor vissza helyezkedtem kopogtak.
-Jó Napot...-lépett be az ajtón....
JUSTIN BIEBER? Tuti még álmodok..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése